Nothing is tacky only the best



                            




 ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
 
Jag har bott hemma hos jordens bästa och kanske snyggaste Elias hela helgen. Vi drack rödvin långt in på natten i parker och haft det jättebrra sådär som tonåringar ska.

Mitt Arvika 2009festivalband gick av. Dags att bli vuxen kanske. Det känns hjärtekrossande vemodigt hemskt symboliskt.
I juni antar jag att Elias flyttar till Göteborg. Jag flyttar ifrån alltihop i agusti lämnar allt för London. Josefin flyttar till england. Mira och stella reser väl iväg. Idun flyttar. Judit och Lova skulle också flytta iväg. Jag vet inte ens om någon blir kvar i Stockholm efter sommaren. Vilket öde de gråbruna fick i slutändan. Jag kommer inte att ha kontakt med någon av dem jag kan inte ens hålla uppe kontakten när vi bor i samma stad ju hur ska det gå när vi inte ens bor på samma kontinent (riktigt). 
 

Kommentarer
Postat av: Elias

nejmen vad hott man kan va då B)

<3 <3 <3

Svar: såklart
Alexis

2013-05-14 @ 11:48:00
URL: http://superqueerartsyblog.tumblr.com
Postat av: Anonym

snygg kille!

Svar: Eller hur?
Alexis

2013-05-14 @ 16:10:46
Postat av: stellur

nej gick den aaav... ååå. symboliken :'(
ska bli så fint att åka till london med dej innan du flyttar dit, precis som vi bestämde förut att vi borde göra <3

Svar: Alla hjärtan och planeter till dig <3 Just att det var depeche när vi var fjorton och nu är vi VUXNA och Depeche igen så bandet bestämde sig för att gå av. Det blir ultra party och allt det där
Alexis

2013-05-14 @ 19:11:17
URL: http://stjarnkraftverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0