JAG VET INTE JU

Imorgon eller om några timmar åker jag till London. jordens ångest. Jag ska se Depeche på Tisdag.
 
 
Jag ska se Depehe på Tisdag.
och onsdag
 
 
HUr kan det vara en sån stor sak att gå på en konsert  hag vet inte. Det bara är Depeche ju. Det här är mitt liv. Konserter. HUr tänkte jag nu. Två kvällar i rad. Vad tänkte jag nu. Hur tänkte jag nu. Jag vill inte. Jag vill inte jag har PANIK jag vet inte hur jag tänkte jag är inte ens glad jag insåg väl inte att det är SÅHÄR det är JU DEPECHE JU ALEXIS DET ÄR JU DEPECHE JU DET ÄR JU DEPECHE JU tre år sen tre år sen och det känns likadant hur kan det kännas såhär snart ska jag till flygplatsen herreugud herregud herregud

Sist jag såg depeche var jag femton. Stella Mira Andreas det var tre år sen och fyra månader sen. Det var allt allt allt det var så jävla längesen allting som hänt och det är så brutalt konstigt jag är inte redo jag är inte redo inte riktigt än



 
 
 
 
JAG ÅNGRAR MIG JAG ABDIKERAR JAG ÄR FÖR FEG FÖR DET HÄR

Kommentarer
Postat av: björk

<3 ALEXIS <3

2013-06-10 @ 00:49:53
URL: http://bump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0