En vecka sådär

 
 
Jag och Elias har suttit i vitan nästan varje dag. Det har vart en ganska fin vecka, jag har träffat en massa folk för en gångs skull. Idun josefin och jag gick på Great Gatsbypremiären och vi var absolut snyggast i salongen. Den var väl fin men lite märklig med fåniga effekter och onödiga ändringar i storyn. Men vi hade det väldigt fint.

Om en vecka EN VECKA ska vi se Depeche, i London, Andreas, Mira, Stella och jag. Sist vi såg dem var den 31 Januari 2010 och det var förresten då vi träffade Andreas första gången. Det känns alldeles surrealistiskt. Jag måste leta efter min sovsäck på vinden också.

Om tre månader flyttar jag till London. Egentligen vill jag flytta imorgon, jag är så fruktansvärt trött på Stockholm, mitt äckliga rum hos pappa, mitt äckliga rum hos mamma, tråkiga bibliotek, svenska, mina föräldrar, jävla studenten jag är trött på allt. Jag kommer väl sakna hundra tusen saker när jag åker, typ toalettgolv utan heltäckningsmatta och mina vänner. Ingen stannar ju i Stockholm ändå. Dags att börja leva.
 
 
 
 
Mira hade sin skiva på tema nostalgi och vi klädde upp oss så nostalgiskt vi bara kunde. Puss på er

Kommentarer
Postat av: andy

åh! på allt! bäst

Svar: ❤❤❤
Alexis

2013-05-21 @ 16:16:54
URL: http://komakino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0