Är faktiskt mycket gladare än vad jag ser ut

Hej Alexis Varför bloggar du jämt du som är så ointressant.
Det är väl kul kanske.
Jag har skollov nu vilket är märkligt eftersom jag egentligen inte går i skolan men jag kan väl spela med lite det är ingen som bryr sig särskilt mycket ändå. Jag menar man vill ju ta studenten. Även om man har IG i 20 ämnen eller 25. 
Igår såg jag den där filmen som alla indietumblrs älskar perks of being a wallflower för den ska man väl ha sett och den var väl töntig och ganska söt och dial a chliché men tio minuter in storgrät jag och grät genom hela filmen. Det var bara en helt vanlig töntig tonårsfilm med morrissseyaffisher men jag blev alldeles galet ledsen. Sen kunde jag inte sova för att jag grät så mycket silly silly silly.
Våren brukar ju vara bäst i världen men den kväver mig. Idun är bra hon ringde mig igår puss idun vi skivshoppade och promenerade i Hornstull en liten stund. Jag kanske går till biblioteket idag jag vill inte dö bort den här dagen också okej bilder så att det blir lite roligt också







Nästa inlägg kommer inte vara morrisseyigt jag lovar.


Kommentarer
Postat av: Idun

PUSS

Svar: LÄSER DU MIN BLOGG vad fint <3
Alexis

2013-03-28 @ 14:31:25
Postat av: andy

du är så fin!!!

Svar: JAG KÄNNER MIG SÅ SMICKRAD
Alexis

2013-03-28 @ 15:29:33
URL: http://komakino.blogg.se
Postat av: Nic

Vad betyder 'because we must' ? Because we must do what ?

Svar: Because we must, Det Absoluta Svaret. Det är (såklart) en morrisseysak. här: http://www.youtube.com/watch?v=l6UH02hCyjc tex. i början ca 0.20 (:
Alexis

2013-03-28 @ 20:53:44
Postat av: Anonym

Du ser ut som en indian

Svar: ok
Alexis

2013-03-30 @ 13:13:19
Postat av: Elias

Åh åh du uppdaterar <3

och "Anonym" över mig verkar intelligent....

Svar: Det är mitt heta latinoindianblod som rockar. Anonym ser detta.
Alexis

2013-04-09 @ 10:04:56
URL: http://superqueerartsyblog.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0