[because we must]



man kniper ihop ögonen så hårt man bara kan men morgonljuset sipprar in mellan fördragna gardiner och hundratals småfåglar kvittrar iallafall och det är redan morgon och jag misslyckades med att somna inatt igen. Så jag tittar på Introducing ja vem då? igen bara för att lyckonerverna spritter och glittrar.  Jag är så slätstruken och långrandig sådär så att skrattet fasnar i halsen. Men nu så. Hultsfred känns som en skattkista full med fina brev och alla sommarnätter på en och samma gång sommaren kommer nog att bli lycklig ändå. Jag pladdrar och ordklottrar och nu är det nog morgon på riktigt. Så god morgon. 

Kommentarer
Postat av: andy

vilken fin vägg och fin bild i fönstret

2012-05-13 @ 00:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0