57





TITTA BARA, SE!
Allt som inte förändras någonting alls på ett år jag tror att detta är det bästa bildbevisen jag kan finna på detta, jag hade till och med samma skjorta på mig idag och en filt i samma färg. Jag vet inte om det ger mig mer ångest.

Och så såg jag att Andreas hade tagit kort på en påsklilja i en liten vas och jag kunde inte sluta fnissa för på mitt skrivbord står nämligen denna:



och jag tänker att det måste vara ett universellt undermedvetet morrisseyspråk som talar hahaha.

Kommentarer
Postat av: andy

♥ universiellt undermedvetet morrisseyspråk ♥



och du med dina fina skjortor och allt!! blir ju avundsjuk! äh, våra själar är iallafall lika mozziga! kram

2012-05-10 @ 13:15:28
URL: http://popluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0