Klockan fyra en Torsdag









Jag stannar hemma. Skolan skola vad är skolan egentligen. När det finns så mycket mycket annat i livet. Jag vill att det ska vara slut nu med en gång så att jag kan ha en underba sommar i stockholm och sen så åker jag till London men det är så mycket tid kvar det är inte tiden om är problemet det är bara allt jag måste fylla den med. 
Andreas är en väldigt fin person med måga fina musikråd. Jag har legat på min säng hela dagen och lyssnat på Mazzy Star och känt mig upprymd och inspirerad och våren lyser in på mig och jag känner mig nästan alldeles lycklig. Våren våren våren åh. Jag känner mig alleles upprymd. Jag tar mina saker och åker till stadsmissionen den man kommer till om man går av i Skanstull och leta efter pärlhalsband jag behöver fler pärlhalsband. åh vilka tråkiga bilder men det är roligare är inga bilder alls. Nu vet jag inte ens vad jag skriver. Nu ska jag ut innan vårsolen försvinner. Slängpuss puss

Kommentarer
Postat av: andreas

åh! vad fin du är! jag älskar andra bilden. den är inte alls tråkig. kill uncle-fotografit och rank liksom!



http://www.youtube.com/watch?v=g7JQ0dM6VqE&feature=related



slängpuss!

2012-03-08 @ 16:01:15
Postat av: Ale★is

Åh tack fina du ★★★ så fin musik. Jag vet inte varför jag fasnade för det ag tror att det är hennes röst jo det är hennes röst och hon är så vacker verkligen

2012-03-09 @ 00:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0