Glitterglammiga vårtidstankar

Hejsan
Våren är ny målarfärg för humöret och det känns som man långsamt kravlar upp ur en livslång depression istället för att falla. Vår vår vår slår sår bår dår-hus. Jag har glamperioder i mitt Morrisseyliv så om du inte har lyssnat på Here come the warm jets med Brian Eno så gör det på monangen. Jag har ångest över allting förutom musiken så allt jag skriver blir innehållslöst och grått. Så låt oss bita på naglarna och fira patriarkatet en stund till.

Brian Eno

Kommentarer
Postat av: stella

some of them loooooose and some of them looooose, but that's what they want and that's what they choooooose... usch vad bra han är. söstramääh vill träffa dääh och ha glampartääh. hejdå.

2012-03-25 @ 20:51:35
URL: http://stjarnkraftverk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0