Idun


Kommentarer
Postat av: andreas

denna idun. hon verkar så intressant!! OCH angående det förra inlägget. vad är det för vinylspelare du har? är den ny? jag köpte en ny. men den går inte att koppla högtalare till så det är världens platta ljud. så jag måste köpa en ny!!!!!!!!!!!!! mm hejdå

2012-02-05 @ 14:09:54
URL: http://popluggen.blogg.se/
Postat av: Den där galaxen

okej jag svarar här och hoppas att du ser det! Idun är världens coolaste, hon har lärt mig allt jag kan om glam och en massa annat coolt. Och min vinylspelare! Den är underbar. om jag ska vara ärlig vet jag inte ens vad den heter men den är en sprillans ny, förmodligen väldigt dyr sak som jag fick av min far i någon sorts present blabla för mycket information. det är tråkigt att det ska vara så satans dyrt. köp en bra det förtjänar du!!

2012-02-05 @ 20:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0