Gladioli gladioli

Jag vill träffa människor jag vill dela tankar och jag vill känna mig obunden jag vill så mycket. Jag vill att det ska bli varmt så att vi kan rymma iväg med ett tåg utan destination med för lite pengar i plånboken och känna hjärtat dunka för fort och snabbt. snart.

Stella och Mira och Elias och Idun var här hela kvällen och hela natten och efter att jag gråtit till the final problem så hade vi bee gees-disco med rödvin och glittriga sombreros. Alla har redan åkt hem och jag borde ta mig hem jag med. Men en tom lägenhet med blommor och Morrissey är en svår plats att lämna. hmmhmmhm.





Kommentarer
Postat av: captain jack

åh världens snyggaste (och coolaste of course) morrisseymänniska!! vill också ha det varmt. och vår. så jag kan ha påskliljor på mitt nattduksbord och fönstret öppet på natten och somna till jag-vet-inte-vad men något väldigt fint. och på lovet kan vi dela morrisseytankar och prata om nåt annat helt oväntat och kul. typ elefanter. eller påskmust.

2012-02-19 @ 19:07:44
Postat av: Anonym

Smickrare där ♥ och ja ja ja det låter så fint!

2012-02-19 @ 21:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0