New romantics and neverending sorrows



Idag gick jag ut till en av mina favoritplatser- om man går förbi mälarhöjden mot café Uddvillan så finns det en underbar stig i skogen som sluttar mot vattnet (åh ni vet sådär dramatiska klippor). Det har satts upp några bänkbord där också- Där kan man sitta med jordens havsutsikt alldeles ensam i en vacker skog och känna sig underbar. Jag satt där skrev och lyssnade på Depeche och var magisk i några timmar, tills fingrarna blev stela av köld och cigaretterna började ta slut.

Annars är jag helt mest värdelös.
Useless and shiftless and jobless.



Jag går ju inte i skolan
Jag jobbar inte
Jag skriver ingenting som är bra
Jag har slutat umgås med precis alla förrutom Elias









Kommentarer
Postat av: andy

alltså! alexis! du är så vacker och bra

Svar: Nej åh det är du som är vacker och bra!! Fast jag blev glad ändå. Jätteglad
Alexis

2013-05-15 @ 00:07:25
Postat av: Anonym

jag tror jag ser dig överallt vid medis och nytan.. haha det lät inte bra men jag gör det iallafall

Svar: wow! Min ✮bästis Elias✮ bor där och ibland bor jag hos honom. ✮makes sense✮
Alexis

2013-05-16 @ 09:53:53
Postat av: Anonym

Vad söt du är

Svar: ✮ puss
Alexis

2013-05-16 @ 15:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0