tonåringar på vift

Jag är mer äventyrlig än man kan tro ibland. Det händer att jag kravlar mig upp i solljuset och gör någonting drastiskt. När detta händer beror det oftast på
Morrissey
eller bara dendär jag gör vadsomhelst bara inte mitt golv en vecka till känslan
Så jag följde med Stella och Mira och Lova på nåt av deras äventyrspartyn i skogen. Så exotiskt av mig. Stå på en främmande busshållplats med en öl i högra handen och en cigarett i den vänsta, glitter stjärnor fnitter och dömande tantögon. Intelligenta saker och onödiga saker och viktiga saker och i en skogsdunge mellan två åkrar dansar tonåringar på pillerenergi och ligger med varann och pratar med varann och dricker med varann och knarkar med varann. Man stänger in sig på toaletten som det är stopp i men folk envist fortsätter att kissa i och delar halsar ett rosa bubbelvin som hon fick i artonårspresent och man säger att man inte har några cigaretter lite för högt så att man blir bjuden. Man samtalar med en polyamorös pojke om heteronormer och anarkism och veganism och helt plösligt är man dendär igen igen som står och sjunger med i meat is murder för högt som börjar gråta och springer omkring och berättar om Morrissey för alla som inte hör och orden är som ett vulkanutbrott som aldrig tar slut och Stella sätter på smiths och vi skriker IM STILL FOND OF YOU och har ner en lampa men ingen bryr sig ingen hör och man blir hon dendär hur man än försöker försöker. Sen kräks en vän i en soffa någon annan fyller år man lägger sig på en säng en stund efter att man kräkts i en toalett som det inte är stopp i och plötsligt ligger det en man med rödfärgat skägg och små ögon och tar på en och andas otäckt och man flyr vinglande därifrån och repulsiv repulsiv skakar i miras famn och hon säger att hon älskar mig vilket måste betyda att hon är galen som den gamla sången går. Man pratar med en asexuell vegan och hon bjuder på soyamjölk man får veta saker som egentligen var hemliga och när man vaknar fyra timmar seare är allting tyst och två personer har legat i spyan och det står en flaska med fanta exotic på bordet och man dricker ivrigt bara för att upptäcka att det är vodka och man kräks nästan igen och man upptäcker att den rödskäggiga otäckingen ligger och sover på golvet och man snor en svart tjocktröja som man hoppas är hans och vandrar ut i gryningen. Man har inga pengar så man gör sig hemmastadd på tågtoaletten och sover en stund där. Mitt sociala begär är mättat för evigt.

Kommentarer
Postat av: björk

♥ ♥

2012-04-23 @ 14:40:27
URL: http://bump.blogg.se/
Postat av: stella

det var fint att ha dig med favoritgalaxen♥

2012-04-23 @ 17:44:41
URL: http://stjarnkraftverk.blogspot.com
Postat av: Anonym

Neeeej tog den där äckliga filosofi-snubben med rött skojjigt hår på dig mitt i natten?? och när satt du och skakade i min famn och grät??? vad hände???

2012-04-24 @ 21:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0